NT pirkimo pardavimo sutartis

NT pirkimo-pardavimo sutartis privalo būti patvirtinta notariškai, kitaip sandoris gali būti lengvai nuginčijamas.

Tačiau prieš tai dar reikia pasirašyti dokumentą, kuris vadinamas „Preliminari NT pirkimo-pardavimo sutartis“. Šią sutartį sudaro pirkėjas ir pardavėjas nurodydamas pagrindinę informaciją apie sandorį. Darant visa tai patiems, gali kilti nemažai klausimų ir neaiškumų. Mūsų komanda turi patirtį bei žinias, kurių reikia ruošiantis notariniam sutarties patvirtinimui. Atsakysime į klausimus, konsultuosime ir net galime už jus paruošti visus reikalingus dokumentus!

Kokių dokumentų reikia sudarant pirkimo-pardavimo sutartį?

Sandorio metu, žymiai daugiau dokumentų turi pateikti pardavėjas, o ne pirkėjas. Pirkėjas daugiausiai dokumentų pateikia kredito įstaigai (jeigu perka su paskola – išsimokėtinai). Na, o pardavėjas turi turėti: 

Kiek jūsų būstas vertas šiandien?
Pasitikrinkite nemokamai
  • Nuosavybės teisę įrodančius dokumentus;
  • asmens tapatybės dokumenus (pasas, tapatybės kortelė);
  • papildomus sutikimus arba su nuosavybės teise susijusius išrašus:
    • sutuoktinio(-ės) leidimas (jei esama santuokoje);
    • bendrasavininkio atsisakymas pirkti (jeigu turto dalis parduodama trečiam asmeniui);
    • kredito įstaigos sutikimas parduoti (jeigu parduodamas namas su paskola);
    • teismo ir Registrų centro išrašas dėl turto padalijimo ir to, kad pardavimas neblogina atžalų gyvenimo sąlygų, atitinkamai
  • kadastrinių matavimų byla;
  • energetinio naudingumo sertifikatas;
  • pirkimo pardavimo sutartis (preliminari ir notarinė). 

Pirkėjui, sudarant sutartį pas notarą, paprastai užtenka asmens dokumento ir kredito įstaigos išduotų dokumentų, pagal poreikį. Dažniausiai tai yra patvirtinimas dėl paskolos suteikimo.

Šie NT pirkimo-pardavimo dokumentai yra būtiniausi, kuomet sudaromas sandoris. Be abejonės, priklausomai nuo sandorio specifikos ir kitų ypatybių, kitos sandoryje dalyvaujančios šalys, tarpininkai ar kredito įstaiga gali prašyti papildomų dokumentų. 

Sutarties sudarymas pas notarą

Notaras surenka duomenis ir prieš tvirtindamas sandorį patikrina duomenis įvairiuose registruose. Taip užtikrinamas sandorio skaidrumas ir duomenų tikslumas. Pas notarą paprastai ateinama jau sudarius preliminarią sutartį. Pastarosios tikslas – patvirtinti įsipareigojimą sudaryti notarinę sutartį pagal numatytas sąlygas ir įvirtinti sandorį ateityje. 

Parengti preliminarią sutartį nėra lengva. Jeigu nežinote teisinių ir biurokratinių niuansų, tai gali užtrukti ilgai arba pavirsti į be galo sudėtingą procesą. Bet koks nekilnojamo turto pirkimo pardavimo sutarties pavyzdys čia netiks, reikia šabloną pritaikyti sandoriui ir užpildyti tikslius duomenis. 

Pas notarą viskas tampa dar sudėtingiau, nes reikia užsakyti paslaugas, pateikti visus reikalingus dokumentus, suderinti tinkamą laiką jums, kitai šaliai, notarui. 

Notarinės sutarties kaina sudarys maždaug pusę procento visos sandorio sumos. Paprastai notaro išlaidas padengia abi šalys po lygiai, tačiau tai yra grynai susitarimo reikalas. 

Kuomet notaras patvirtina sutartį, ji tampa galiojančia ir sandoris laikomas įvykusiu!

UNTU paslaugos ir jų nauda jums

UNTU gali padėti visais, su NT pirkimo-pardavimo sutartimi susijusiais klausimais. Mes pasirūpinsime, kad būtų parengta tiksli preliminarioji NT pirkimo-pardavimo sutartis, padėsime suruošti visus svarbiausius dokumentus notarinės sutarties sudarymui ir prižiūrėsime proceso eigą, kad viskas vyktų kuo sklandžiau. Jeigu domina tokia paslauga – drąsiai susisiekite nurodytais kontaktais!